2ος κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων Β’ τάξη
Στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου «Φροντίζω το Περιβάλλον» και της θεματικής υποενότητας «Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία» οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1, Β2 υλοποίησαν το σχέδιο δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων «Σεισμός, και τώρα τι κάνω;». Οι μαθητές/τριες γνώρισαν τα είδη των φυσικών καταστροφών και δημιούργησαν έναν εννοιολογικό χάρτη με το θέμα αυτό. Προσέγγισαν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, τα αίτια που το προκαλούν και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να παραμείνουν ασφαλείς σε περίπτωση σεισμού. Συνεργάστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν με πλαστελίνη το εσωτερικό της Γης, εμπέδωσαν το λεξιλόγιο που έμαθαν σχετικά με τον σεισμό δημιουργώντας ένα ψηφιακό σταυρόλεξο και δημιούργησαν μία αφίσα με οδηγίες προστασίας από σεισμό για να ευαισθητοποιήσουν όλη τη σχολική κοινότητα ως προς το θέμα αυτό. Διαβάζοντας μύθους από όλο τον κόσμο παρατήρησαν πώς διάφοροι λαοί ερμήνευαν τα αίτια που προκαλούν σεισμούς και έφτιαξαν την “ταυτότητα” κάθε μύθου. Τέλος, συζήτησαν για την ανάγκη ύπαρξης ενός κουτιού έκτακτης ανάγκης σε κάθε σπίτι και για τα αντικείμενα που χρειάζεται να περιέχει. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές καλλιέργησαν ποικίλες δεξιότητες, όπως επικοινωνία και συνεργασία, δημιουργικότητα, κατασκευές και αυτομέριμνα.
Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί :Καξίρα Παρασκευή,Τάνου Ελένη,Λιονάκη Αναστασία




